شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات:

بيشترين شکايات نوروزي حوزه ارتباطات از اينترنت موبايل بوده است

موبايل

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸:۰۰


معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات گفت: سرويس دهي مناسب در تعطيلات نوروز با پيش‌بيني هاي صورت گرفته و اقدام‌هاي عملياتي شده از سوي اپراتورها، در تعطيلات نوروزي امسال سرويس‌هاي مطلوب تري نسبت به سال گذشته به مردم ارايه شد.

وايمکس نيوز  حسن رضواني معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت:‌بر اساس ابلاغ‌هاي صورت گرفته از سوي سازمان تنظيم مقررات به اپراتورها مبني بر افزايش ظرفيت‌ها بويژه در مناطق پرازدحام در ايام نوروز مانند  استان‌ خراسان رضوي، استان خراسان شمالي، فارس، اصفهان و يزد، اقدام‌هاي لازم عملياتي شده بود.

وي افزود: افرايش ظرفيت‌آنتن‌هاي تلفن همراه (BTS) و پيش‌بيني آنتن‌هاي BTS متحرک در مناطق پر ازدحام ، به ويژه در لحظه سال تحويل نظير اطراف حرم مطهر رضوي و حرم حضرت معصومه (س) ، از جمله اقدام‌هاي پيش‌بيني شده از سوي اپراتورها محسوب مي‌شد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات تصريح کرد: از ديگر فعاليت‌هاي اجرايي شده مي‌توان به افزايش ظرفيت مراکز ارسال پيامک و همچنين تامين کارت‌هاي هوشمند و کارت شارژ تلفن همراه از سوي اپراتورها اشاره کرد.

وي خاطر نشان کرد:‌ بر همين اساس، طي روزهاي ابتدايي سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال 92 شاهد کمترين نارضايتي از سوي مشترکان در حوزه‌هاي تلفن همراه و ثابت بوده‌ايم.

رضواني در خصوص بيشترين شکايات واصله گفت: طي اين مدت بيشترين شکايات مربوط به سرعت اينترنت موبايل (GPRS) بود که با ابلاغ به اپراتورها از سوي آنها برطرف شده است.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو